Over Wim de Vries: identiteitsontdekker, strateeg, inspirator, kansenmanager, communicator, verbeteraar, coach, auteur, docent en ondernemer.

Van huis uit ben ik industrieel marketeer. Ik ben mijn loopbaan bij het befaamde Makrotest begonnen. Heb aan de wieg gestaan van diverse BtB marketing communicatiebureaus, zoals FHV/BBDO Industrieel, BtB Business to Business Communications, Compliance Geïntegreerde Bedrijfscommunicatie. In 2001 heb ik Het Stratégem opgericht, een adviesbureau voor Identiteit en Kansenmanagement®.

Mijn kracht is een combinatie van analytisch denken met praktisch en concreet handelen. De plannen die worden bedacht moeten in mijn visie ook daadwerkelijk ergens toe leiden en tot wasdom worden gebracht. "Je moet er wat aan hebben." In de laatste jaren heb ik allerlei organisaties geadviseerd zoals: De Amersfoortse Verzekeringen, Meeùs, VROM, Eneco Energie, Essent Kabelcom, Gemeente Amsterdam, SenterNovem, Pearle, Euretco, ABS Autoherstel  (voor een uitvoerige referentielijst moet u maar even bellen of mailen). meer>>